Optimizare SEO
Un website bun nu trebuie sa fie doar functional si sa arate bine, trebuie sa exceleze si in motoarele de cautare. Tocmai de aceea, partea de analiza si implementare SEO este un lucru absolut necesar. SEO – Search Engine Optimization – este procesul de optimizare a unui site astfel incat paginile sale sa fie usor de gasit, sa fie mai relevante și mai populare in căutarile utilizatorilor și, in consecinta, motoarele de căutare le clasifica mai bine. Intr-un bussiness online, va doriti ca siteul sa apara in cat mai multe cautari si sa aduca cat mai multi vizitatori – potentiali clienti ce, mai tarziu, vor genera profit.
Exista doua faze de optimizare SEO pe care noi le implementam:
1. Optimizare On-Page
Optimizarea On-Page se refera la optimizarea paginilor sau a elementelor din pagina.
Cateva exemple de optimizare On-Page:
Utilizarea cuvintelor cheie in titlurile paginilor.
Utilizarea Meta Tags- Tag-uri cheie folosite pentru titluri, imagini, elaborare de meta descrieri concrete pentru fiecare pagina.
Crearea de link-uri interne intre pagini.
Titlurile si subtitlurile (heading-urile) din texte sa contina cuvinte cheie.
Viteza de incarcare a paginilor este foarte importanta.
Verificam sa nu existe erori in pagini. Eroare de librarii, Eroare 301 - Redirect, eroare 404 - Not Found.
Dezvoltam sitemap-ul (structura siteului) si il configuram in Google Search Console impreuna cu site-ul tau.
Dezvoltam site-ul design responsive, adica sa fie optimizat pentru toate tipurile de dispozitive, laptop, tableta, telefon mobil. Motoarele de cautare pun foarte mare accent ca site-urile sa fie design responsive.
2. Optimizare Off-Page
Optimizarea Off-Page se refera la crearea de link-uri relevante si la numarul de link-uri trimise de pe alte site-uri, catre website-ul tau, asa numitele Inbound Links. Daca exista continut de calitate, oamenii vor trimite referiri catre website-ul tau, adica dau "share" la site-ul tau pe diverse blog-uri, retele sociale, etc.